לבחירת המועד הרצוי יש למלא את הפרטים הבאים

*מספר המקומות בכל קורס מוגבל, (הקורס הינו בן 4 מפגשים)

arrow&v

כלים להקמת קליניקה מצליחה

במהלך ארבעה מפגשים נעניק לך כלים לעבודה ניהולית ושיווקית אפקטיבית: החל מהקמת עסק מול הרשויות, דרך תמחור ותכנון ועד לבניית זהות שיווקית, בידול והקמת ערוצי שיווק שיאפשרו לך להגיע למטופלים שמתאימים לך.

במהלך הקורס נתמודד עם החששות המלווים את תחילת הדרך המקצועית ונציע לך דרכי התמודדות מגוונות – בלי להרגיש לא נעים, בלי להתפתל ובלי ללכת לאיבוד בין אינסוף האפשרויות.

 

הקורס פותח עבור מכללת רידמן ע"י "לטפל בעסק" - החברה המובילה בישראל להדרכה שיווקית במקצועות הרפואה והטיפול, בגישת שיווק ייחודית המאפשרת לך לקדם את הקליניקה, להרחיב את מעגל המטופלים ולהגיע לתוצאות ולצמיחה - באופן שתואם את תפיסת העולם שלך ומבלי לוותר על הגינות, יושרה ואתיקה מקצועית.

על תוכנית הלימודים

  • מיומנות השפעה במכירת טיפולים

  • סגנונות תקשורת וטיפול בהתנגדויות

  • איך לסגל חשיבה עסקית חיובית

  • מיומנויות גיוס מטופלים

  • המטפל כארגון- יציאה לדרך עצמאית ומה המשמעות?

  • שיווק באינטרנט – מושגי יסוד ופתרונות מותאמים למטפלים

קצת על מנחי הקורס

ג'וי מרוז - מאמנת ויועצת עסקית MBA EMCI - מסייעת לבעלי עסקים להגדיל ולשדרג את העסק על ידי הקניית כלים לניהול מקצועי ולניהול השיווק. מתמחה בעוסקים במקצועות הבריאות והרפואה. בעלת ניסיון רב בליווי בעלי עסקים להצלחה עסקית, הן בליווי פרטני והן במסגרת סדנאות, קורסים והרצאות בגופים שונים ברחבי הארץ.

 

פולינה שטרן-שלמה - יוצרת תקשורת ורעיונאית, כותבת ונושמת תקשורת שיווקית כבר שני עשורים. מלווה חברות ובעלי עסקים בתהליכי מיתוג, גיבוש זהות עסקית ויצירת קונספט שיווקי. מתמחה באסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים, מיקוד שיווקי ומיתוג אותנטי.
בעבר, מנהלת השיווק של רשת דיאדה ושותפה ביצירת והובלת מהלכים שיווקיים וקמפיינים ציבוריים ומסחריים בתחומים מגוונים.